«Είναι ένα μυθιστόρημα ανάλαφρο που κάθε σελίδα του κρύβει και μια ευχάριστη έκπληξη καθώς, και μια τέχνη μεγαλύτερη, που σε παρασύρει να τρέξεις την ανάγνωσή του για να δεις το επίπεδο της μόρφωσής της και να ζήσεις μαζί της τούτη την περιπέτεια και την ψυχολογική αισθητική των δυσκολιών που συναντά η ηρωίδα σ’ αυτό το δρόμο» γράφει ο κ. Κώστας Καπελούζος, τέως Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Λογοτεχνών, Δοκιμιογράφος – Κριτικός λογοτεχνίας σε κείμενο που έστειλε ως κριτική ανάλυση στην πρώτη παρουσίαση του βιβλίου στην Κατερίνη, αφού ο ίδιοςδεν μπόρεσε να παραβρεθεί λόγω έκτακτων γεγονότων.
«Η συγγραφέας μας, άπλωσε τον συγγραφικό καμβά της, έβαλε τις τέσσερις λεξούλες της σε μια γωνιά του καμβά και άρχισε να ζωγραφίζει με την απόλυτη ακρίβεια της φαντασίας της, τους ήρωες της. Επέλεξε τέσσερα χρώματα, τα τρία βασικά, το κόκκινο, το κίτρινο, το μπλε και το ουδέτερο λευκό, και άρχισε να σχηματίζει τους χρωματικούς τόνους τους οποίους θα βάλει τα κείμενά της.
Θέλει μ αυτόν τον τρόπο να σκιαγραφήσει και να φωτίσει ταυτόχρονα ανάλογα τις σκηνές που βιώνουν οι ήρωές της στο ταξίδι τους μέσα στο χρόνο που άρχισε σε ένα μικρό νησί των Κυκλάδων και τελείωσε πάλι σε νησί αλλά του συμπλέγματος των Σποράδων». είπε κατά την παρουσίαση του βιβλίου ο διακεκριμένος ζωγράφος κ. Αντώνης Αλεβιζόπουλος που ταξίδεψε από την Αθήνα στην Κατερίνη και τίμησε με την παρουσία του την εκδήλωση της πρώτης παρουσίασης της συγγραφέως και του πρώτου της βιβλίου στην Κατερίνη.
Απόστολος Πιπερίδης, πτυχιούχος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με Μεταπτυχιακό στην Δημιουργική Γραφή στο Ε.Α.Π. και συγγραφέας ο ίδιος θεατρικών κειμένων.
Η Σοφία Τσολάκη, ως συγγραφές, ήταν μια αναπάντεχη και ιδιαίτερα ευχάριστη έκπληξη για τον Γιώργο Κουκουλιάτα, δημοσιογράφο και Πρόεδρο της Ένωσης Συντακτών Επαρχιακού Τύπου, που είχε την επιμέλεια της παρουσίασης της συγγραφέως και του πρώτου της βιβλίου. Και σ αυτό συμφώνησαν όλοι οι εκλεκτοί προσκεκλημένοι αυτής της εκδήλωσης.
Για την πληρότητα και τον χειρισμό του συγγραφικού λόγου της νέας συγγραφέως ο κ. Καπελούζος τονίζει πως «Η πληρότητα και η πύκνωση του λόγου χαρακτηρίζει επίσης τη γραφή της Σοφίας Τσολάκη, αλλά και την εισαγωγή ενός νέου είδους ή τρόπου έκφρασης στο νεοελληνικό μυθιστόρημα
που απλοποιεί ευχάριστα τα λόγια των ηρώων της και ταυτίζει τον αναγνώστη με δικά του παρόμοια συμβάντα της ζωής» ενώ ο κ. Αλεβιζόπουλος επισημαίνει «Θα μου επιτρέψετε εδώ να συγχαρώ την συγγραφέα για τον τρόπο που χειρίζεται τον συγγραφικό λόγο, ειδικότερα δε στα σημεία που αναφέρεται στο εικαστικό εργαστήρι της Άρτεμης και στην εικαστικά συγγραφική αναφορά της στο πορτραίτο της Δάφνης, εδώ το απογείωσε σε σημείο που ούτε εγώ που είμαι ζωγράφος δεν θα μπορούσα να το αποδώσω έτσι..»
Το πορτρέτο της συγγραφέως
Μπορεί ένα πορτρέτο να έχει σημαίνοντα ρόλο στην πλοκή της ιστορίας του βιβλίου, όμως και για την συγγραφέα ο κ. Αλεβιζόπουλος είχε μια έκπληξη ανάλογη. Στην αρχή της εκδήλωσης αποκάλυψε και πρόσφερε στην κ. Τσολάκη ένα πορτραίτο της το οποίο φιλοτέχνησε από φωτογραφία της, ενώ έχει ως στόχο να δημιουργήσει κι άλλα εντάσσοντας πλέον το ή τα πορτρέτα και στην πραγματική ζωή της συγγραφέως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου