Ο Ολυμπιακός συνέχισε με νίκες στη League Phase του Youth League, καθώς μετά το 4-0 απέναντι στην Πάφο, επικράτησε με 2-1 της Άρσεναλ στο Λονδίνο.
Οι «ερυθρόλευκοι» εκμεταλλεύτηκαν το αριθμητικό τους πλεονέκτημα από το 15ο λεπτό και πήραν το δεύτερο συνεχόμενο τρίποντο, φτάνοντας στους έξι βαθμούς.Ο Γιώργος Σίμος παρέταξε τον Ολυμπιακό με τον Καμπαγιοβάνη στο τέρμα και τους Ρολάκη, Μίλισιτς, Καρκατσάλη στην άμυνα. Στις πλευρές αγωνίστηκαν οι Αλαφάκης και Θεοδωρίδης, ενώ στον άξονα έπαιξαν οι Φίλης και Λιατσικούρας. Ο Χάμζα και ο Κότσαλος κινήθηκαν πίσω από τον προωθημένο Κορτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου